Phone :
+31 6 30 39 11 43
Addres :
Straatweg 30a, 3604 BB Maarssen
Email :
robbert@contenttijger.nl

Natuurlijk wil je als bedrijf of organisatie een uitstekende contentstrategie kunnen
uitvoeren. Je wilt content die opvalt, opmerkelijk is en bijdraagt aan de uitstraling en
zichtbaarheid die je voor ogen hebt. Het afsluiten van een contentabonnement kan
helpen om deze doelstellingen te bereiken en biedt bovendien tal van voordelen.


Continuïteit
Het handhaven van een consistente stroom content is een uitdaging waar veel
organisaties mee worstelen. Hoeveel berichten willen we plaatsen? Met welke formats
gaan we werken? En hebben we intern eigenlijk wel voldoende tijd hiervoor? Door het
aangaan van een contentabonnement elimineer je al deze vragen. Het kiezen voor een
contentabonnement betekent dat je een strategie volgt waarbij hoogwaardige content
regelmatig wordt ingezet.


Efficiëntie
Het kiezen voor een contentabonnement staat gelijk aan kiezen voor efficiëntie. Met een
vooraf bepaalde strategie, contentkalender en formatkeuzes weet je van tevoren precies
waarvoor je kiest. Hierdoor bespaar je tijd en middelen. Dit is vooral handig als je
verschillende soorten content wilt creëren, zoals video’s, podcasts, blogposts en meer.


Kostenbesparing
Het afsluiten van een contentabonnement is vaak voordeliger dan het afzonderlijk
inkopen van projecten. Bovendien weet je van tevoren precies wat je kosten zullen zijn.
Hierdoor kun je het budget voor contentgeneratie veel nauwkeuriger plannen dan
wanneer je losse opdrachten zou inhuren. Het uurtarief is ook lager vanwege de
continuïteit.


Flexibiliteit
contenttijger.nl biedt diverse abonnementsvormen met verschillende mixen van content.
Deze kunnen gedurende de looptijd worden aangepast aan je behoeften en doelen. Je
kunt bijvoorbeeld de formats en de frequentie aanpassen op basis van wat je specifiek in
bepaalde periodes nodig hebt. Dit kan ook worden geïntegreerd in de contentstrategie.


Tijdsbesparing
Het afsluiten van een contentabonnement bespaart je tijd. In een kort maar intensief
proces wordt een contentplan en jaarlijkse kalender ontwikkeld in samenspraak met jou.
Door dit te vertalen naar een contentstrategie en concrete productieafspraken ontstaat er
een duidelijk en beknopt jaarplan. Gesprekken en evaluaties bieden de mogelijkheid om
aanpassingen door te voeren. Door je contentstrategie te vertalen naar een concreet
jaarplan worden veel extra uren aan vergaderen, overleggen, bijsturen en
conceptontwikkeling voorkomen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Awesome Works
Awesome Works

Related Posts